Quantcast
Tuesday, March 2nd, 2010 at 11:00 am  |  24 responses

Video: Fan’s Face vs. the Rim

Not hard to guess who won this battle. Ouch:

  • Add a Comment
  • Share
  • RSS

Tags: , , ,

  • Omnixyience

    First!

    Second: Ouch!

  • http://www.slamonline.com/ niQ

    BOOM! LOL!HAHAHAHA

  • http://www.slamonline.com/ niQ

    I love how this is tagged under FAIL.

  • http://theghostofroyhobbs.blogspot.com Mo Charlo

    Manute Bol did that, but didn’t need the tramp.

  • http://theghostofroyhobbs.blogspot.com Mo Charlo

    @niQ – Not the first time FAIL and Memphis Grizzlies tags appeared together.

  • http://www.slamonline.com Lang Whitaker

    Seriously, they just let people in the stands try to dunk off trampolines?

  • riggs

    still way more entertaining than the dunk contest.

  • underdog

    Ouch.

  • http://www.shawn-kemps-offspring.blogspot.com TADOne

    I say we put the tramploine in the dunk contest next year.

  • Elias

    letthisguydunk.com, better than shannon.

  • CM

    I was at this game, and we could not believe he didn’t come up bloody. But he got up and did 2 more dunks after this one.

  • http://www.paidtosave.info Dang I’m Nice!!!

    LMBOOOOOOOOOOOOO

  • davidR

    yea lang, this is a huge lawsuit waiting to happen

  • underdog

    LOL @Elias

  • http://slamonline.com Brad Long

    They have to sign a waiver…Right?

  • http://www.another48minutes.com Gerard Himself

    Who DOESN’T get injured when it comes to the Blazers? Curse!

  • http://twitter.com/PDXGayBBall dma

    Gerard is cold! saw this last night during the game on TV. pretty sad.

  • Rob

    In your face!!!
    LOL@Gerald, that’s so true hahaha

  • Sporting-Lisbon-Blazers

    Fu(k you Gerard and Rob! you guys must be Knicks fans or some sad sh1t like that!

  • Rob

    LOL! Why Sporting??? He said no lie!!!!

  • Teddy-the-Bear

    LMAO @ Elias. Hahahaha

  • chavioly

    vaya hostieta

  • Jon

    sporting lisbon sucks anyway. they’re gonna lose veloso and moutinho anytime and its over.

  • Pingback: The 10-man rotation, starring Wilt’s 100 | Hot NBA Videos.com

Advertisement