Quantcast
Tuesday, March 15th, 2011 at 11:26 am  |  23 responses

Video: Paul Pierce Dunks on Kris Humphries

Paul Pierce may be getting older, but his dunks this season have been that of a man with much younger legs:

  • Add a Comment
  • Share
  • RSS

Tags: , , ,

  • BRAVO

    damn….looks like he cant handle the TRUTH!

  • http://jojo.com Max

    Nice D Sasha

  • MUBWAR

    what’s going on with PP this year. Did he drink some ‘put the springs back in my legs’ water? He has been flunckin on defenders all season long

  • http://slamonline.com The Black Rick Kamla

    straight catchin bodies

  • ClydeSays

    Pierce got on the Ray Allen Air & Water diet…

  • http://www.youtube.com/watch?v=5HzI2MRint8 X

    Where was Kim K. during this?

  • http://bulls.com airs

    seriously, how is he doing this.

  • Hambone

    8 points and a L, cross was nicer than the flush

  • http://dude Chukaz

    Was that ray j on kim?… wait its paul pierce on kris humphries. Still a nice facial…

  • blakos

    Chukaz wins

  • 6marjons

    thats a nice round the back crossover

  • pwh

    Sick crossover

  • http://slamonline.com Michael

    Cosign MUBWAR. the truth has been dunking on cats all year long. WTF

  • http://www.youtube.com/watch?v=5HzI2MRint8 X

    tough crowd

  • RobbieJay

    shout out to the fountain of TRUTH

  • RobbieJay

    the fountain of TRUTH!

  • http://www.eboy.com doyouwantmore

    Yeah but who went home with Kim Kardashian at the end of the night lol

  • Jake

    He’s doing roids.

  • http://slamonline.com tealish

    He’s been saving his legs for the past 6 years. Now he’s letting cats know!

  • flipnoyce

    Keep doing young thing Pdouble!!! Sick crossover with a sweet finished,and let the Truth be told ring #18 is in the making.

  • http://www.triplejunearthed.com/dacre Dacre

    In slow motion that looks absolutely gorgeous. I would marry that play if I wasn’t already betrothed…. I’m going to go to bed with a smile on my face tonight.

  • http://www.triplejunearthed.com/dacre Dacre

    Don’t hate on the power bracelets hey?

  • IAMORANGE4EVER

    SMH, Kim Kardashian must be jealous.

Advertisement