Quantcast
Tuesday, November 13th, 2012 at 12:50 pm  |  20 responses

James Harden Hi-Fives Invisible Teammates (VIDEO)

Awww.

A sad scene in Houston last night: James Harden, lost in his thoughts at the foul line, proceeds to hi-five the air after shooting some freebies. Word to Gary Neal and Andrew Bogut.

  • Add a Comment
  • Share
  • RSS

Tags: ,

  • Tupack Shackur

    I don’t get what the big deal is… it’s funny if you don’t know what he’s doing, but otherwise? You’re taught to be consistent in your free throw ritual. That’s all this is.

  • http://twitter.com/Jzakoni Verified Account

    I agree, Can’t hate on a mans ritual

  • zogs19994

    IM GUNNA GUESS YOUR A WANNA BE “TUPAC SHAKUR” FAN AS YOU SPELT HIS FIRST AND LAST NAME WRONG….

  • LakeShow

    I’m going to assume you have no comprehension of the English language what so ever, since you have place a capitol letter for ever single digit of every word of your posts.

  • real

    OH NO HOUSTON ROCKETS HAVE GHOSTS!!! WHO U GONNA CALL…….GHOST BUSTERS!

  • misso

    this is classic

  • bike

    That’s not so bad. Happens. Now, what would have been cause for alarm is if he had missed, went for the rebound, and slammed it home.

  • patrick

    LOL, maybe he was doing it on purpose to be funny?

  • Kenan

    I’m going to assume all three of you are ugg and you my friend Lakeshow are not exempt from criticism. As you typed place in present tense and spelled capital wrong. Idiot.

  • Max

    I’m going to assume that some is gonna assume something about me..

  • RayJr

    Not as bad compared to when Bogut was with the Bucks and did the same thing.

  • SuperEman24

    Hi-five?

  • Stony

    “When you assume something, you make an asshole out of yourself.”
    -The Slammin’ Salmon

  • roscoe

    i guess its better than if jharden hi-fives soft teammate(s) in okc.

  • MikeC.

    Meh. Just part of the routine.

  • zogs19994

    LOOL YOU STUPID PIECE OF SHlT, YOU CANT EVEN ROAST ME WITHOUT BEING HYPOCRITE……AND BTW YOU SPELT “EVERY” WRONG.

  • Slick Ric

    I am going to assume that I’m too late to join in on this fun

  • roundball

    You guys all have no penis.

  • Cory Vessey

    HAHA I’m loving reading all the comments. Lakeshow comes on and talks smack about someone elses spelling and can’t spell either hahaha what an egg!

  • http://www.facebook.com/shooting.guard.319 Shooting Guard

    Dude is taking the word ‘ritual’ to another level

Advertisement