Quantcast
Wednesday, February 13th, 2013 at 11:10 am  |  36 responses

Russell Westbrook Snaps After a Reporter’s Silly Question (VIDEO)

The Utah Jazz won at home last night, which left the OKC Thunder feeling salty. Kevin Durant complained about Jazz fans, and Russell Westbrook reacted hilariously to a dumb question from a member of the media in the postgame locker room. Per the Oklahoman: “Westbrook simply walked off. The temperamental team captain got fed up with a reporter’s question and suddenly turned his back and ended the interview before walking away. The exchange was as follows. ‘Russell, did you guys lose this game, or did the Jazz win this one?’ Westbrook: ‘Whaaaaat? Bro, what are you talking about, man? I’m out man. Y’all n***** trippin’.”

  • Add a Comment
  • Share
  • RSS

Tags: , , , ,

  • Anthony Dixon

    lol… gotta love Russell. He never bites his tongue.

  • http://twitter.com/justinmaller Justin Maller

    Good for him. That’s a BS question asked by a lazy reporter.

  • KevinJohnsonFan

    No filter on Russell when he’s pissed. Love it. Same dude from Long Beach.

  • Lloyd

    That’s not snapping. Stupid question, why should he aknowledge it?

  • http://www.facebook.com/kumar.ram.73113 Kumar Ram

    funny

  • TheBigL

    Russell handled that question like a man.

  • http://twitter.com/Jzakoni Sanchez

    nonsense questions get no responses

  • http://twitter.com/Jzakoni Sanchez

    amen.

  • Max

    Let’s hope he has a couple of sh*t games in the playoffs so we can have more of this lol.

  • robb

    the headline should be: Westbrook can’t believe somebody asked such dumbass question

  • pposse

    HAHA

  • JEREMIE KING

    lol at the end he says yall ni**as crazy

  • nike_head

    If the League sees this, will he be fined for using a racial slur?

  • greg

    whys that ridiculous? did the jazz play really well or did the thunder play like badly? i dont see the problem

  • spit hot fiyah

    sounds more like trippin’

  • spit hot fiyah

    the facial expression might be better than the comment

  • K_HOLIDAY

    Soo does anyone else think Russell Westbrook looks like Howard the Duck?

  • logues

    haha yes… but i always thought he looked like a teenage mutant ninja turtle too

  • unclelukescousin

    This kid is batshit crazy. Also he closely resembles the baby from that tv show Dinosaurs. The one that yells “not the mama!”

  • http://twitter.com/AjpDos Allen Powell

    That is a common question since athletes often say they gave the game away in response. Smart move is to just answer civilly and move on.

  • Redd

    This dude is beyond immature.

  • KSupreme

    More like a toad with giant lips

  • http://www.facebook.com/people/Junior-Taylor/100003121138419 Junior Taylor

    Damn…it seems like everything this cat says gets blown out of proportion. Why is it that we expect athletes to be happy go lucky after a tough loss?

  • KevinJohnsonFan

    Throwing microphones in their faces and expecting them to not be pissed after games like that is ridiculous.

  • mauricegarland

    I’ve heard just about every respectable sports commentator use the “did this team win or did this team lose” analogy. I dont know what the problem is either. Being a Hawks fan, I understand it clearly.

  • KevinJohnsonFan

    He looks like his teammate, Daniel Orton, more than anything else.

  • phil

    Chimp

  • KevinJohnsonFan

    “Did you guys lose or did they win?”…Look at the scoreboard. Obviously, both happened. Stupid question to ask to some people. Clearly Russell also thought it was stupid. No problem with him answering this way. People should already know how he is when he’s heated. Leave him alone or don’t be surprised with his answers.

  • http://twitter.com/BEdotwater Orlando Coolridge

    He said “Ya’ll N*ggas, man.” LOL

  • Matt

    This question wasn’t stupid at all.

  • RKJ92

    That’s not what the reporter asked.. lol, maybe what was meant to be implied, but the question in itself was just plain stupid..

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000166716900 Anthony Darnello Taylor Jr.

    Right. I wonder if he will get fined for dropping an N-Bomb though. Probably not since it wasn’t nationally televised.

  • http://www.facebook.com/shooting.guard.319 Shooting Guard

    they know him, that’s why they ask him questions like that. I never hear kobe or lebron or garnett get questions like that

  • RedDragon10

    He looks like a ninja turtle. Donatello

  • http://kingakai.com/ Alpha-bet

    “Y’all n****s trippin” -Wild Russ

  • Chukaz

    The civil move is to just answer. The smart move woulda been for him to say “dude, if you don’t have a question, don’t ask anything. This is over. All of you, go away. I’m done. It’s that guy’s fault (points at dumb reporter)” A couple of weeks ago i had a date with this chick. She ordered something expensive and barely touched it. The date didn’t go too well and i decided i didn’t wanna see her again so i asked her “how come you ordered and didn’t eat your food. If you’re not hungry, don’t order anything. Stick to what you’re good at: Drinking and being a b*tch.” When i did it, it seemed like a good move. On hindsight, it’s the greatest thing i’ve ever done.

Advertisement