Quantcast
Monday, August 12th, 2013 at 9:30 am  |  15 responses

50-Year-Old Michael Jordan Dunks (VIDEO)

His Airness still has it.

A picture of Michael Jordan, 50, dunking on children at his Flight School camp emerged over the weekend. Above is video evidence.

  • Add a Comment
  • Share
  • RSS

Tags: , ,

  • JibbsIsBallin

    Lucky kid man.

  • Dfrance

    Bet money MJ didn’t even let the kid get a shot off. lol

  • Anthony

    The push off and the lil kid doing the “here i’m open” hand waive!…Please tell me I’m not the only one that saw these two things!….Too funny for words…the more things change, the more they stay the same!

  • Interdico Scriptor

    Like Kobe or Tony Allen would?

  • Will Lee

    That was an easy jump! He really can still hop

  • Interdico Scriptor

    LONG LIVE THE KING
    LONG LIVE 90′S BBALL, THE EPITOME OF THE GAME
    LONG LIVE CAPSLOCK FOR EMPHASIS

  • Dfrance

    Still amazed at how many of these kids are just walking out with their backs turned to greatness. smh.

  • LLC#12

    GOAT. Give him 20 minutes a game off the bench in an NBA game and he could still contribute better than some guys in the league now. Only thing is his age, he could get it done for 1 game, but not for 82!

  • spit hot fiyah

    still dunking, still killing the jeans game

  • patrick

    no way, he’s super slow compared to the players in the league now

  • LLC#12

    Yeah I’m not disputing that, I’m just saying, of the 300 or whatever players in the NBA, I think MJ could still contribute better than some of them. There’s more to the game than how fast or slow someone is.

  • TBRK

    little lefty hook tho… too easy

  • Ugh

    That’s cool, but that vid a couple of months back of Dr J dunking at 62 is what really blew my mind.

  • vaze7789

    Every single kid that walked by and barely watched is a scrub forever and always.

  • Mike From Spain

    There is a funny clip of Spudd Webb dunking at age 47 in You Tube… the set up is fake but funny as hell, the dunk is real

Advertisement